36                                                     REGISTRES
restans à payer. Et le surplus se prandra sur les premiers deniers procedans de l'ayde qui sera nou­vellement levée pour le faict des fortiffications de lad. Ville.
Et a esté aussi advisé que mesd. s™ les Prevost des Marchans et Eschevins appelleront'avec eulx six ou qualre Conseillers de lad. Ville et pareil nombre des plus apparans, bourgeois d'icelle, pour ensemble­ment deliberer et donner avis au Roy sur quelles marchandises sera plus à propos et commode pour lever led. ayde; et que pendant ce temps et jusqu'au jour de la my Aoust prochain les cotizez fourniront
DU BUREAU                                               [i54û]
et continuront de pionniers, selon leurs colisa-cions. Et cependant, on advisera de bailler lesd, fortiffications à la toise à gens en ce congnoissans et expérimentez, et nombre suffisant. Et afin que lesd, fortifficacions qui sont de grand coustz et fraiz ne soient interrompues, mesd. s" yront vers le Roy le supplier très humblement de faire faire ung decin tel qui luy plaira, icelluy arrester et le faire signer par l'ung des secretaires de ses commandemens ou des finances, à ce qu'il soit tenu ou executé, sans y riens changer, augmenter ne diminuer, le tout soubz le bon plaisir du Roy'1'.
") Au fol. 02 du Registre H 1780, commencent les ct Ordonnances, mandemens et autres expeditions faictes au Greffe de la Ville de Paris-, depuis le icr janvier 1568.